לגבי ההערה של ההלכה הבוקר, כבודו כתב לגבי גילוח ביום שישי הקרוב (ר"ח): " ואין שום צד היתר בדבר", ראשית כל דין זה הוא מנהג ולא מדינא דגמרא,ומה עוד שיש כמה צדדים להקל כמו הרדב"ז שמתיר בר"ח. ועוד שמקילים בערב שבת (וכך גם הובא בחזו"ע ובילקו"י במקום הדחק), ובכל מקרה לגבי צירוף של ר"ח בערב שבת כתובי כל גדולי האחרונים, שמותר כיוון שיש כאן תוספת שמחה של שבת ור"ח, והמתירים הם: הב"ח, הכנה"ג, העו"ש, המ"א, הפר"ח, החוק יוסף הגר"ז, וכן המ"ב ,
וגם הכה"ח באות י"ב כוונתו לפסוק כך.אז אכן אפשר להגיד שיש צדדים לכאן ולכאן,
אך מדוע כבודו כתב שאין שום צד היתר בדבר?